Friday 29 June 2012

Summer Rainbow on my Lips...

   Witajcie, co u Was słychać? Pomyślałam, że opublikuję cosik na szybko, żebyście o mnie nie zapomniały :) To małe kolorowe coś okupuje jeden z moich folderów zdjęciowych już od jakiegoś czasu, więc zdecydowałam się tym w końcu z wami podzielić.
   W tym makijażu to usta grają pierwsze skrzypce a oczy miałay jedynie pasować kolorystycznie :) Na ogół to właśnie na oczach się skupiam a usta są tą "nudną częścią", a tym razem świetnie się bawiłam szalejąc z tyloma kolorami :)
   Zdjęcia poniżej są bardziej rozmyte, ponieważ były robione z macro filtrem na obiektyw. Niestety jego punkt ostrości jest dość słaby, dlatego wszystko tak stopniowo zanika... Mam jednak nadzieję, iż nadal się wam spodoba ;) Życzę udanego weekendu :*
*****
   Hi there, how are u doing? I just thought I'll post something quickly for you to don't forget about me :) This little colourful thing is been sitting in one of my picture folder for ages, so I decided to share it with you at last.
   In this look lips are the main part and the eyes were just to match up all the colours :) I usually focus on the eyes so this was so much fun to play about with crazy shades :) 
   Those pictures below are more blurred, because were taken with a macro filter on my lens. Unfortunately its focus point is very weak and that's why the edges fade away gradually... But I hope you still like it ;) Have a lovely weekend :*





Tu jakos tak jasno... :p





22 comments:

Alieneczka said...

ahhh jak kolorowo
ja po małych kolorowych szaleństwach wróciłam dziś do 'nude' :)))

ilovemakeup said...

o kurde jaki fajny efekt!!

Daria said...

Świetne usta :D

ArtLook4U said...

dziekuje :* ciesze sie ze sie podoba, hehe :) troche pracy przy ustach bylo :p

Ferrou said...

WOW!!!! ile kolorów :))) oczy i usta zachwycają :)))

Gosia (beautyfascination) said...

WOW :))) Jak zwykle zbieram szczeke z podłogi:)
Mozesz zdradzic ile czasu zajmuje ci makijaz oczu?

Carolina said...

piękne kolory i świetny efekt:)

Marti said...

jestem pod wrażeniem! cudownie wyglądają i usta i oczko!

grzee said...

no nie wiem co bardziej mnie urzekło... czy usta, czy oczy? i to i to piękne! :) kurcze, u mnie też było wczoraj tęczowo! na dniach pewnie wrzucę swoje wypociny :D

NoSense said...

Matko to jest piękne:O

Anonymous said...

Świetnie...Jak z reklamy :)

Emilia Borek said...

ale dałaś czadu! piękny mejkap! szkoda że nie pokazałaś całej twarzy bo jestem ciekawa jak mocno jest twarzowy :)

Karolina said...

zarabiste podobaja mi sie usta i oczy, ciekawe czy kiedys bedzie mozna tak wyjsc do ludzi:P

www.marzenabartosz.pl said...

Za każdym razem kiedy jestem u Ciebie prace mnie zachwycają :)) I tym razem się nie zawiodłam. Kurcze i Usta i Oczy Mega:))) ZDOLNIACHA:) Pozdrawiam;)

Cayenne said...

ach! wreszcie Cię znalazłam :) uwielbiam Twoje pomysły, więc chciałam Cię śledzić na bieżąco :D Już Cię obserwuuuję kochana! Zabieram się do przeglądania zaległości :) pozdrawiam

to7bmakeup said...

super :) Bardzo podoba mi się taka tęcza :)

Anonymous said...

I like this very much. And the idea with the ice cube ... pretty cool :-)

syllunia said...

Ależ soczyste kolory:) Wszystko wyszło pięknie, ale pod precyzją makijażu oka jestem pod wrażeniem, chciałabym umieć się tak malować :)

Iza said...

Cudowny makijaż :)

Anonymous said...

Piękne makijaże tworzysz:) Pozdrawiamy:)

Sharlynn said...

Omg I love both of the looks so much! The lips are so crazy amazing! great job! :)

Kasia said...

jesteś zajebista.. <3

Post a Comment

Dziekuje za komentarze, wszystkie czytam i zachowuje w pamieci i sercu..
Na wszelkie pytania odpowiem pod zostawionym komentarzem, więc nie zapomnij tu wrócić :)
Uprzemie proszę o nie zostawianie komentarzy typu, Obserwujemy? - Jeśli mój blog naprawdę ci się spodoba, zostaniesz ze mną z chęci...

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Thanks for your comments, I read them all and keep them in my memory and my heart..
If you asked me a question - the answer you will find under your comment, so don't forget to come back here :)
I will ask you for not leaving comments like, Shall we follow each other - If you really liked my blog you would stay here anyway...

Powered by Blogger.

© 2011 ArtLook4U , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena