Sunday 7 August 2011

Dzienniaki Dwa

Dzis kochane Dziewczyny mam dla Was do pokazania dwa makijaze dzienne. Na ogol do pracy maluje sie delikatnie, podkreslajac lekko oko i policzki. Najczestrzymi kolorami sa brazy lub opalizujace roze i pomarancze + oczywiscie niezastapiona kreska (czara kredka lub eyelinerem). Taki makijaz zajmuje mi 5-10 minut (w zaleznosci od stopnia zaspania...). Tym razem pokazuje Wam wersje

PORANNA


I   POPOLUDNIOWA


Do codziennego makijazu uzywam:

- kremu nawilzajacego Vichy Normaderm
- podkladu Bourjois BIOdetox Organic (mam w zamiarze recenzje)
- pudru w kompakcie Rimmel Stay MATTE
- bronzera do kontury E.L.F. lub Sleek (recenzja juz wkrotce)
- rozow E.L.F.
- cieni Inglot, BH Cosmetics lub Sleek
- zelowego eyelinera Maybelline 
- mascary Bourjois Volumizer (ulubiona)
- Carmex-u lub blyszczyku do ust Nivea 

W przyszlosci pokaze inne wersje moich dzienniaczkow, jak zdaze zrobic zdjecia przed praca :)
Pozdrawiam cieplutko i zycze Wam milego, slonecznego i owocnego w sukcesy tygodnia!! :*

7 comments:

Anonymous said...

wersja popołudniowa baaardzo przypadła mi do gustu ;) moze dlatego ze często właśnie taki makijaż oka stosuję ??:)

www.guinessi.blogspot.com

Anonymous said...

Widzę grzywkę :) :)

Mika.Lifestyle said...

Pierwsza opcja do biura druga na lunch- tak mi sie skoajrzylo jakso :) Oba mi sie bardzo podobaja :)

artlook4u said...

raz z grzyweczka a raz bez :) mysle juz o podcieciu, bo zaczyna mnie irytowac, hehe
Mika - swietne skojarzenie :)i dziekuje

kleopatre said...

popołudniowa werjsa jest super:)

_Alessandra said...

Podobają mi się obie wersje - ślicznie Ci zarówno w jednej jak i w drugiej! :)
I dziękuję Ci bardzo za komentarz - nie wiem jakim cudem go nie zauważyłam,bardzo Cię przepraszam :)
Tak,brakuje Ci ich? A czego najbardziej?Bo aż mnie zaciekawiłaś :) A co polecasz z kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy - mieszaniec z trądzikiem i bliznami ;/. Hehe, najwyraźniej w bardzo dobrym :) A Lush był moim małym kosmetycznym marzeniem,które w końcu spełniłam :) Na pewno jeszcze tam przylecę :)

Alexandra said...

dziękuję bardzo za odwiedziny i zapraszam częściej ;)
jeśli chodzi o aparat jest to canon rebel ti1, jest to polski odpowiednik 500D ;p
pozdrawiam ;*

Post a Comment

Dziekuje za komentarze, wszystkie czytam i zachowuje w pamieci i sercu..
Na wszelkie pytania odpowiem pod zostawionym komentarzem, więc nie zapomnij tu wrócić :)
Uprzemie proszę o nie zostawianie komentarzy typu, Obserwujemy? - Jeśli mój blog naprawdę ci się spodoba, zostaniesz ze mną z chęci...

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Thanks for your comments, I read them all and keep them in my memory and my heart..
If you asked me a question - the answer you will find under your comment, so don't forget to come back here :)
I will ask you for not leaving comments like, Shall we follow each other - If you really liked my blog you would stay here anyway...

Powered by Blogger.

© 2011 ArtLook4U , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena