Sunday, 6 April 2014

disco... Disco. DISCO!

   I kolejny weekend mamy... Ciekawe jak go spedzacie? Ja jak zwykle pod znakiem pracy, nadrabiam zaleglosci w edycji zdjec itp.
W zwiazku z tym, ze niestety nie mam wiele czasu na konsekwentne prowadzenie bloga, jesli chcecie byc na bierzaco z tym co sie dzieje w moim zyciu zawodowym, zapraszam na moj Facebook Fanpage (klik). A tymczasem postaram sie podzielic z Wami zarowno moja praca makijazowo-fotograficzna, jak i wspolpracami z innymi utalentowanymi osobkami :)
   Dzis chcialabym wam pokazac kilka zdjec z sesji, ktora odbyla sie na poczatku tego roku w jednym z klubow w Norwich. Inspirowalismy sie latami 70tymi i okresem DISCO - swietnie sie przy tym bawilismy! Stworzylismy kilka stylizacji a ja zrobilam dwa rozne makijaze...
Zapraszam do obejrzenia zdjec.


Modelka - Amanda Santos
Fotograf - Sean Parnell
Stylistka/Fryzura - Abi Gray

A KIEDY SWIATLA GASNA....

LOOK nr 1
Tutaj makijaz skupil sie zdecydowanie na powiekach, ktore zdobil polyskujacy zloty cien oraz brokat. Calosci dopelnily geste sztuczne rzesy oraz malenkie gwiazdki umieszczone na srodku dolnej powieki.
Na ustach zas goscil roz...




LOOK nr 2
Tutaj makijaz zostawilismy niezmieniony, modelka jedynie przywdziala peruke w kolorze rozowej landrynki - czy nie wygladala slodko? :)



LOOK nr 3
Ostatnia stylizacja miala krzyczec zabawa i DISCO, wiec szybko zabralismy sie za wszelkie zmiany. Niestety nie zostalo nam wiele czasu (klub mial sie otwierac dla gosci), ale jakos uporalam sie z brokatowa gwiazda na oku :)



   Dajcie znac co myslicie, chetnie poznam wasze opinie i przemyslenia.
Pozdrawiam serdecznie i zycze udanej niedzieli :)

Pati



Read More

Monday, 31 March 2014

Eksplozja Koloru - Neonowe Usta (e-makeupownia)

Witajcie moje drogie, jak tam samopoczucie po weekendzie?
Dla tych z Was, ktorzy jeszcze nie widzieli najnowszego numeru magazynu E-makeupownia, spiesze z mala zapowiedzia jednego z moich 4 makijazy :)
Znajdziecie tam mnostwo roznych, bardzo ciekawych wiosennych inspiracji makijazowych.

NEONOWE USTA - Strona 10-13
Modelka - Neuza Vika
Fryzura, makijaz oraz zdjecia - ArtLook4U (ja oczywiscie :)


   Zapraszam do lektury czasopisma :)
Read More

Saturday, 22 March 2014

Solone 24hr Perfect Eyebrow Pencil - Recenzja

   Witam Was cieplutko po kolejnej dlugiej przerwie. Dzisiaj ciesze sie pierwszym, od dluzszego czasu, weekendem - wiec postanowilam wykorzystac go bardzo produktywnie. Jedym z pierwszych punktow na liscie 'rzeczy do zrobienia' byly 3 recenzje, ktore niestety leza odlogiem i czekaja na chwile czasu... A ze taka ladna dzis u nas pogoda i az chce sie zyc, to powiedzialam sobie - czemu nie :)

   Pierwsza na odstrzal idzie kredka do brwi firmy Solone, ktora testuje sobie od ladnych 'paru' tygodni dzieki firmie KKCenterHk.


Solone 24hr Perfect Eyebrow Pencil - Nature Brown
Opakowanie:
Tekturowe pudelko z niektorymi potrzebnymi informacjami wypisanymi po angielsku. Z tylu mamy rowniez 'instrukcje obslugi', ktora mozna jedynie po czesci zrozumiec przy pomocy obrazkow - no chyba ze ktos moze sie poszczycic znajomoscia Chinskiego...


Produkt:
Sama kredka prezentuje sie elegancko, brazowo-brokatowa obudowa przyjemnie cieszy oczy, srebrne logo oraz ozdobne elementy przy skowce ladnie wspolgraja z cala reszta. W zwiazku z blyszczaca natura powierzchni obudowy, zrobienie dobrego zdjecia produktu nie nalezy do latwych zadan...
Kredka sklada sie z dwoch czesci - po jednej stronie mamy wysowana konturowke do brwi a z drugiej strony znajduje sie mala szczoteczka.


OD PRODUCENTA:
Cechy: 
Trwały ołówek do brwi 
Typ obrotowy z dołączona szczoteczka do rozcierania i lepszego wykończenie. 
Wodoodporny i odporny na rozmazywanie. 
Unikalny odcień Naturalnego Brązu. 
Wyprodukowano w Tajwanie 
Pojemność: 0,35 g

Ingredients:
Ascorbyl Palmtate, Capryl Glycol, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Hexyl Glycol, Hydrogenated Coco-Glycerides, Hydrogenated Soybean Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Iron Oxide, Mica, Phenoxyethanol, Polyglyceryl-2, Triphostearte, Stearic Acid, Titanium Dioxie, Tocoperol, Zinc Ztearate


Kolor i konsystencja:
Kiedy pierwszy raz otworzylam i wysunelam kredke, bardzo mnie zaskoczyl jej kolor, bardziej zblizony do szarosci niz brazu! Pomyslalam, kurcze - no w zyciu mi nie bedzie pasowac! Ale zaraz zmienilam zdanie po wyprobowaniu jej na dloni :) Ku mojemu zdziwieniu, kredka jest bardzo twarda, ale kieda ja troche 'rozmalujemy' to odrobine sie zmiekcza, ulatwiajac aplikacje. Sam kolor rowniez 'zmienia sie' na chlodny braz.


Cena i dostepnosc:
$14.02
Online Sklep: KKCenterHk Solone 24hr Perfect Eyebrow Pencil-Nature Brown (klik)

Moja opinia:
Kredka ta bedzie idealna dla zwolenniczek naturalnego wygladu brwi, kiedy jedynie minimalne zaznaczenie jest nam potrzebne. Kredka faktycznie utrzymuje sie na skorze dlugo, nie mialam zadnych problemow z rozmazywaniem czy przemieszczaniem sie produktu. Coprawda nie testowalam jej jeszcze pod woda, ale lato sie zbliza wiec pewnie dam jej szanse na wakacjach :)
Czy produkt jest warty swej ceny? Coz, przyznam szczerze iz nie jestem tego do konca pewna... Przeliczajac na funty - £8.50 nie brzmi dla mnie az tak zle, ale dla mnie produk za 43zl musialby spelniac rowniez inne kryteria. Ja osobiscie jestem fanatyczka brwi i swoje podkreslam dosc mocno, wiec kredke uzywam obecie bardziej jako bazy pod ciemniejsze cienie do brwi, bo jak dla mnie sama w sobie daje zbyt delikatny efekt... Zreszta ocencie same :)


A Wy mialyscie do czynienia z ta kredka? Jakie sa Wasze odczucia, dajcie znac :)

Patrycja xoxo
Read More

Monday, 24 February 2014

Wiosenko przybywaj! :)

   Witajcie kochane! Dzisiaj tak na szybciutko chcialabym podzielic sie z Wami makijazykiem w radosnych i kontrastowych kolorach. Taka kombinacja chodzila za mna od kilku dni, i kiedy mialam chwilke dla siebie - wzielam pedzle i zabralam sie do pracy! :)
Do tego maka uzylam matow z palety Glazel (ponizej zobaczycie dokladnie jakie kolory aplikowalam)...



Uzylam:
- podklad Dr Eris MATT Precio
- korektor L'Oreal Touche Magique 
- puder MAC Blot Powder
- brwi: KKCenterHk Solone 24hr Perfect Eyebrow Pencil & HD Brows palette - Dark Brown
- baza UD Eden
- biala kredka NYX Jumbo Pencil
- matowe cienie GLAZEL: pomarancz, fiolet, jasny fiolet, bez
- zelowy eyeliner ELF Studio line
- maskara L'Oreal Telescopic Carbon Black
- sztuczne rzesy KKCenterHk ES-A513
- roz Eve Pearl Blush Trio (Medium) - dwa zewnetrzne
- szminka MUG Delightful
- blyszczyk Glazel








Read More

Monday, 17 February 2014

A bit of BLING BLING :) --> E-makeupownia 7

 
   Po dlugawej przerwie witam ponownie :)
Chcialabym dzis przedstawic kolejna z moich makijazowych wariacji, ktora stworzylam na potrzeby magazynu E-makeupownia (klik)
Przy tym oto maczku zainspirowalam sie bizuteria, jedna z moich ulubienszych kolii, ktora widzicie na czole :) Kolorystyczie pasuje do wiekszosci garderoby, a kamienie cudnie odbijaja swiatlo... Coz jeszcze mozna chcec od 'codziennej' bizuterii? :)

Kiedy moj TZ zobaczyl te zdjecia, stwierdzil ze wygladam jak 'Obcy... Ale ladny!', hahaha! A Wy co myslicie? Podoba sie?

Nie wiem czemu ostatnio Blogger wrzuca takie ogromne zdjecia do postow... Jakos nie moge znalezc zrodla tego problemu, nigdy przedtem takowego nie mialam :(



Do makijazu uzylam:
- podklad Revlon Color Stay
- korektor Collection 2000
- bazy UD Eden & Jumbo Pencil NYX in Milk
- cienie Glazel (Paleta Matow) - ciemny fiolet i roz oraz Paleta Wypiekanych cieni - 'metaliczny' fiolet i rozyk
- cien pojedynczy Kobo (biel)
- perlowy fiolet z palety cieni Sephora
- brokat Star Gazer
- czarny zelowy eyeliner ELF
- sztuczne rzesy KKCenterHk CHME-K13
- usta pomalowalam tymi samymi cieniami do powiek ;)








XOXO

Read More

Saturday, 1 February 2014

'Snow White' makeup for E-makeupownia :)

Witajcie moi drodzy po dosc dlugiej przerwie...
Nowy Rok juz od samego poczatku obfituje w wiele przygod, nowych projektow i ekscytujacych znajomosci/wspolprac z utalentowanymi ludzmi...
Tyle sie ostatnio dzieje, ze naprawde nie wiem od czego zaczac! :)
Jako, ze ostatni moj post byl zwiastunem nowego numeru makijazowego magazynu E-makeupownia, to postanowilam Wam dzis pokazac cala stylizacje z okladki - moja SNIEZKE :)

E-makeupownia strona  48-53

Przede wszystkim zapraszam Was serdecznie do przejrzenia aktualnego numeru, jesli jeszcze tego nie zrobiliscie, link do magazynu znajdziecie tutaj KLIK!




Oto zdjecie okladkowe w pelnej okazalosci:
Modelka - Nina Dalziel
Makeup, Fryzura & Zdjecia - ja (ArtLook4U)
Paznokcie - Glam & Glow Beauty
Gorset & tlo - ja (ArtLook4U)









Przygotowania do tej sesji zdjeciowej rozpoczely sie na kilka tygodni wczesniej... Planowanie, inspiracje, material, szycie, zakupy etc. Troszke tego bylo :)
W umowiony dzien prace zaczelysmy ok 11 rano, na spokojnie i bez pospiechu, swietnie sie przy tym bawiac! Moim pierwszym i bardzo pracochlonnym zadaniem bylo stworzenie cyrkoniowego diademu, ktory skladal sie z pojedynczych kamieni w 5 roznych wilkosciach, przypomnialo mi sie jak kiedys lubilam puzzle! :) Samo klejenie (uzylam kleju do rzes) zajelo mi ok 2 godzin, ale coz - warto bylo!
Miedzy czasie Marta zajela sie tworzeniem 'mroznych paznokci', a mi udalo sie uchwycic kilka 'momentow zza kulis', oto one...

Tutaj Nina ma robione paznokcie przez Marte z Glam & Glow Beauty



Tym razem wygodniej mi bylo malowac Nine na lezaco, z powodu ogromnej ilosci brokatu i sztucznego sniegu :)

Makijaz szyi oraz ramion wykonalam cieniami firmy Glazel (paleta cieni prasowanych i wypiekanych)
Roznokolorowy brokat - Stargazer
Biale sztuczne rzesy - Amazing Shine Fashion Lash dramatic (rzesy te obsypalam brokatem i przykleilam do nich malutkie cyrkonie)
Sztuczny snieg - Poundland ;)
Cyrkonie - Poundland

Ostatnie poprawki przy pazurkach

Ciezko pracujemy i focimy! ;)

Haha, Nina wyglada odrobine przerazona! Ale nie bojcie sie, nie bilam i nie gryzlam! Nie ma to jak pozytywny nastroj ;)
Jak widac pracy troszke tutaj bylo, ale szybko zapomina sie o zmeczeniu i wielogodzinnych przygotowaniach - najwazniejsza jest dobra zabawa i efekt koncowy z ktorego mozna byc dumnym :)

Bardzo sie cieszymy, iz nasza praca zostala uznana za godna noworocznej okladki E-makeupowni i jeszcze raz chcialabym bardzo podziekowac za dolaczenie mnie w sklad redakcyjny magazynu! ;)
Wyplywamy na szerokie wody, oby byl to poczatek wielu niesamowitych przygod makijazwych...

A Wam zycze udanego weekendu Kochani!
Buziaki

Patrycja
Read More

Sunday, 5 January 2014

E-makeupownia Issue 7

Witam Serdecznie! :)
Przede wszystkim chcialabym Wam zyczyc Szczesliwego Nowego Roku!
I podziekowac, ze jestescie juz ze mna prawie 2.5 roku, bez Was nie bylabym tym kim jestem teraz :*

Przed swietami dolaczyam do grona redakcyjnego E-makeupowni i czuje sie tym bardzo zaszczycona.
Najnowszy numer ukarze sie juz w polowie stycznia, a tam znajdziecie az 4 moje makijaze - 2 artystyczne i 2 kroczki wieczorowe :)
Zanim bedziecie w stanie obejrzec caly magazyn, pomyslalam iz podziele sie z Wami okladka tego najnowszego, o tematyce zimowej... Jestem o tyle bardziej zaszczycona ukazac ja, poniewaz makijaz oraz zdjecie okladkowe zostaly wykonane wlasnie przeze mnie ;)

Model - Nina Dalziel
Makeup & Photo - ArtLook4U, Patrycja Szubska

Mam nadzieje, iz bedziecie z niecierpliwoscia oczekiwac nowego numeru E-makeupowni,
DO ZOBACZENIA! :)
Read More

Thursday, 12 December 2013

Christmas Party look + TUTORIAL :)

   Jak obiecalam, tak tez powracam z kolejnym makijazem - idealnym na grudniowe swietowania! Niby smoczkowy klasyk, ale z odrobina szalenstwa - elegancja przede wszystkim :)
Tutaj rowniez prezentuje Wam moja nowa fryzurke - sporo krotsza i duzo lzejsza, wlosy wszedzie sa postopniowane i dzieki temu duzo latwiejsze do ulozenia. No i strona asymetrii sie zmienila :p Jeszcze chce zmienic kolor, ale poki co zastanawiam sie czy powinnam i jesli juz to na jaki... Wiec czekam na odpowiedni moment :) Mam nadzieje, iz makijaz sie spodoba a tutek okaze sie przydatny. Buziaki! :*
*****
   As promised here I am again with another look - perfect for December celebrations! It's kind of classic smokey, but with a bit of the bling -  elegance is a key :)
And also I'm showing you my new hairstyle - shorter and much lighter - my hair is now layered everywhere and it's so much easier to style! I'd like to change a color as well, but so far I'm not decided yet so I take my time and wait for the right moment :) I hope you like this makeup look and that tutorial will prove to be useful. Kisses! :*


Uzyte produkty (Products I used):

- podklad (foundation) - Revlon Colorstay
- korektor (conceler) - Collection 2000 Lasting Perfection 
- puder (powder) - ELF HD
- bronzer - Sleek Medium
- roz (blush) - Eve Pearl Sassy Cheeks in Medium (z VisageShop)  
- brwi (eyebrows) - HD Brows Palette
- lipgloss - ELF



Tutorial


1. 'Gruntuje' powieke za pomoca UD Primer Potion (Eden) i nakladam czarna kredke (ELF Waterproof Eyeliner Crayon) przy linii rzes - nie musi byc rowniutko
1. I apply UD Primer Potion in Eden on the eye lid, then using black liner (ELF Waterproof Eyeliner Crayon) I draw the line close to the lashes - doesn't have to be perfect


2. Rozcieram dokladnie kreske, tworzac swietna - odrobine 'lepka' baze pod ciemne, prasowane cienie
2. I blend the liner, creating perfect - slightly 'sticky' base for dark, pressed eye shadows


3. Zaczynajac od zewnetrznego kacika ku wewnatrz, nakladam grafitowy cien MIYO Dark Night
3. Starting from the outer corner of my eye towards inner side, I apply MIYO Dark Night eye shadow


4. Za pomoca mieciutkiego pedzelka rozcieram dokladnie gorna granice cienia, w kierunku brwi
4. Using fluffy brush I blend thoroughly any harsh lines towards the brow


5. Wypelniam linie wodna czarna kredka oraz przeciagam grafitowy cien na dolna powieke
5. I use black pencil to fill my waterline and I drag earlier used eye shadow onto the bottom eyelid 


6. By rozjasnic spojrzenie, w wewnetrznym kaciku powieki nakladam rozswietlajacy cien, np MIYO Sugar
6. I highlight my inner corner with frosty eye shadow, ex. MIYO Sugar



7. Dodaje bordowy cien MIYO Temper w zalamaniu powieki, tworzac przejscie z grafitu w cielisty kolor
7. I add crimson eye shadow MIYO Temper in the crease, creating nice transition between two colors


8. Czas na wytuszowanie rzes i przyklejenie sztucznych (polowki z ebay). Mozna zakonczyc TUTAJ :)
8. Time to add mascara and false eyelashes (half falsies from ebay). You can finish HERE :)


9. Ja wykanczam moj makijaz brokatem ze Star Gazer Multi :) GOTOWE!
9. I finish my look with some glitter from Star Gazer Multi :) And we're DONE!


*****

I wszystko razem
And everything together


A tu maly dodatek... Makijaz robilam zaraz po obcieciu wlosow, wiec jakos tak naszlo mnie na zabawe ;)
And here is a little something... I did this look straight after the hair cut, so I thought I'll play a little, hehe ;)


KISSES :*


Read More
Powered by Blogger.

© 2011 ArtLook4U , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena